lördag 5 februari 2011

The Wolf Is Loose

Mastodon släpper i mars en liveplatta/dvd, och detta ser jag fram emot.
78 minuter med hela Crack... plattan och lite annat trevligt material skall det bli.
Jag såg Mastodon 2005 som förband till Iron Maiden i Gbg, då var det bra men inte i sitt rätta element (alla väntade på Maiden, det var mitt på dagen, ljudet var lite blahablaha).

De skulle även ha lirat på P&L i somras men ställde in vilket var synd då jag var jävligt pepp på att få höra material från fullkomligt lysande Crack The Skye live.
Men nu får jag då snart en chans framför dumburken iaf, för det är ju som dvd det blir intressant.

I övrigt tycker jag att fler releaser bör ske på bluray nu då utvecklingen ploppat igång på den fronten, dvd känns numera såsom vhs kändes förut, det är klart att det är dyrare men va faan stora band och bolag borde kunna kosta på.

Låt oss sedan hoppas på en Mastodon turné som sträcker sig till våra breddgrader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar