onsdag 2 februari 2011

Nej Jag Hade Rätt

Evergrey's singel Wrong medföljde senaste CUM's sats, jag förväntade mig inte att det skulle vara bra och jag hade inte fel utan helt rätt.
Sjukt tråkig välspelad välproducerad mesmetal, visst får man spela välspelad välproducerad mesmetal men då ska den inte vara tråkig.
Tråkigheten botas bäst med bra låtar, detta gör materialet intressant, en bra låt var det inte.

Den värsta besvikelsen över nya numret har lagt sig, men som sagt det har varit få gånger de senaste åren jag varit nöjd med ett nytt nummer, så jag är van.

Sen att Social Distortion's nya fick en 8'a i betyg är bara fel.
Det är helt okej att spela gubbrock, men inte tråkig sådan och som vi vet botas tråkighet med bra låtar vilket det knappt finns på detta avskräde till plastbit.
2004 = Bra gubbrock med lite potens.
2011 = Mjääääk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar