torsdag 3 februari 2011

Behold The Second Coming

En ny skivspelare har införskaffats och nu låter det fanimig bra igen.
Den gamla gick sönder i senaste flytten men passande nog så fyllde jag år för några dagar sedan och lite pengar trollades magiskt min väg, mycket trevligt.

Så idag har en ny sak införskaffats på netonnet till ett trevligt pris och den låter kanonbra.
Skivor som spisats under dagen:

Stench - In Putresence (första testet att skivspelaren funkade, succé)
Deathspell Omega - Paracletus
Nifelheim - Servants Of Darkness
Marduk - ROM 5:12 (en skiva som den förra vägrade spela, hålet var för trångt, ehh.. mmm)
Morbid Angel - Blessed Are The Sick
Nifelheim - Envoy Of Lucifer (nu får de fan släppa en ny skiva tycker jag)

För dem som inte fattat så är det alltså vinyl som spelats under dagen inte mp3 på en ipod.

2 kommentarer:

  1. Vad fick du ge för den? Tar gärna emot tips då jag är på g att köpa mig en spelare själv...

    SvaraRadera
  2. 899 på netonnet med usbfunktion.
    De har även en billigare och en dyrare variant.

    SvaraRadera