onsdag 26 januari 2011

Serpents Of The Light

Deicide släpper även de snart nytt, två olika sidor har förhandsdebuterat två låtar från plattan med den töntiga men i sammanhanget passande titeln To Hell With God.
En av låtarna är sunkig, den andra ganska bra ändock ingen klockren dänga.


Produktionen är klarare än någonsin, så där har de lyckats då jag föredrar den ljudbilden då det gäller Deicide, hoppas skivan är bättre än den förra som var förbannat tråkig, inte för att jag bryr mig alltför mycket ändå, men men.

1 kommentar:

  1. Jag är lite skeptisk... Jag en ny låt, det var inte dåligt, men ungefär som senast blev jag mest less då jag lyssnade. Men, det lät lite bättre än senast. Skivan innan, the stench... var jävligt bra!

    Dock titeln, to hell with god. Är det bar ajag som tänker: to hell with the devil? 8)

    Deicide alltså. Jag blir aldrig klok på det bandet. De tre första skivorna är lysande. Serpents of the light och de som kom innan Stench.... är ta mig fan värdelösa. aja. Vi får se vad som händer. Eller hör vad som sägs. Eller nåt.

    SvaraRadera