fredag 21 januari 2011

In The Grip Of Winter


Jag lyssnar just nu på en gammal favoritskiva, Autopsy's Severed Survival och slås som alla de gånger jag lyssnat på skivan av det förbannade basljudet, men det är okej nu, vi har försonats basljudet och jag.
Värre ställt var det tidigare i vår relation, då orsakade basljudet mycket smärta, men vi har lärt oss leva med varann och uppskatta det vi har tillsammans.

Autopsy's första platta innehåller mer eller mindre bara dödsklassiker, en utveckling av första Death plattan som Chris medverkade på om man så vill, fast bättre.
Jag tycker iofs att platta nummer två, Mental Funeral är den riktiga slaktfesten, men denna platta är också förbannat bra då man kommer över, just det, basljudet.

Det släpptes en demosamling på vinyl förra året kallad Awakened By Gore, den är också svinbra och barn uttrycker det nog bäst, jag vill ha den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar