torsdag 5 januari 2012

Musikåret 2012

Jag skulle vilja ta tillfället i akt och hälsa alla nya och gamla läsare hjärtligt välkomna till Tre-R.
Den senaste tiden har medlemmar från band som Devil och Vanhelgd samt deras supportrar hittat hit.
Tyvärr har vissa inte glatts åt deras medverkar på den fantastiskt sammanställda årsbästalistan.

Det i dessa tider av "facebook och forum"-kommentarer därför viktigt att påminna om att detta endast är en persons åsikt om deras respektive skivor och att du som lyssnare har rätt till att ha en helt annan uppfattning om skivorna, även om den med största sannolikhet är helt fel.

Men vad har vi då att se fram emot musikåret 2012?

Många släpp är självklart inte utannonserade än men vi kan börja med att invänta skivor med Nekromantheon, Aura Noir, Autopsy, Kreator, Marduk, Putrified och Ofermod.
Om dessa verk levererar det dem lovar så kan mycket väl 2012 bli ett lyckat avslut på världshistorien.

2 kommentarer:

  1. Jag har då glatts väldigt mycket åt det. Lite uppfriskande med nån som plockar fram sågen. Hur du kan vifta bort Sonne Adam är dock ett mysterium, bland det bästa som släppts de senaste 10 åren.

    /Viktor, Vanhelgd

    SvaraRadera
  2. Sonne Adam är inte bortviftat, om du kikar en gång till så skall du se att dem ligger i sektionen med skivor jag inte lyssnat in mig på än.
    Jag tycker plattan växt för varje gång jag spelat den, vi får se om den sätter sig efter några fler genomlyssningar.

    SvaraRadera