onsdag 14 december 2011

Om Aktuell Film

De första recensionerna av David Fincher's version av Flickan Med För Många Världsfrånvända Stereotyper har dykt upp.
Överlag så får filmen höga betyg och beröms som en bättre version än de Svenska filmerna (som innehöll äckligt dåligt skådespel), dock gav kritikerna Fincher's pinsamt patetiska stolpskott The Social Network höga betyg så dem kan man knappast lita på.

En thriller om en jävla hemsida, kom igen, fuck off som Nifelheim brukar säga.

Ryktena om Svengelska får vi hoppas inte stämmer alltför mycket då det rent utav är vidrigt, det må vara exotiskt för Amerikaner men mina öron spyr av förakt.
Mr.Swede (roligt nog Norrman) i annars fantastiska Hell On Wheels ger mig liknande effekt.

Jag tror att David Fincher fortsätter sin i mina ögon nedåtgående karriär med en pinsam film om ett Sverige som inte existerar med karaktärer som endast fanns i en gubbsjuk dödmans huvud, men jag skulle verkligen uppskatta om jag hade fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar